My brain was blown when I've saw for the first time this awesome piece of action. Become a frontline commando with your pistol blazing, or snipe the zombie devils from great areas. Seeing countless undead bugs dead, trigger invariably fluttering as I was launching my shadowgun and tossing grenades everywhere. All using only your mobile screen. Freshest android game from a one of the best game studios, featuring such intimidating and majestic antagonists that I'm still stunned and appaled. Our health gets to be customized which is the only thing that lets us progress even further into this science fiction nightmare. Only the best feats of modern warfare mingled with an itchy trigger finger will let you to win over the undead bugs. Awesome graphics encourage you to heed your call of duty. Combat in modern style your anxiety when traversing future human cities and throwing barrages of bullets from your shadowgun, become the extreme mobile frontline commando, killing numerous like an android. Ominous main character reminded me of the old Doom PC game, though Combat Trigger: Modern Dead 3D has several more gameplay features. Trigger finger licking good! Modern warfare gets mixed with murky and depressed futurism, where cosmos exploration gave us only indescribable dismay of having Earth invaded by dead zombie bugs. Humongous numbers of them, actually. All hungry for our lives and our women! Cool ego shooter, hard waffen, wow.
Become the humans' first hope while you'll fight off endless waves of bug baddies. As your call of duty called you'll have to go on an epic journey while shooting bad invader bugs. The dead space has started an planetary incursion and you're the first modern warfare frontline commando to destroy it. Don't be afraid and strap a big shadowgun. Fighting and running can be tiresome though you will hold that hand on gun's dead trigger. As you'll go on with the free fun you shall go on in deteriorated cities close to their doom. The modern warfare battlefield shall make you heed your call of duty. Defend your ground and use two guns at the same time. Post apocalyptic battlefield will need hard domination on the leaderboards. Live, die repeat. Win the fate's favor and best the ominously transgressing odds as you'll get on with your call of duty. This fps (first person shooter) play will give you with plenty of free time on google play. Become the ultimate terminator and alien deer hunter. The invading aliens shall need the intervention of a skilled frontline commando. First person shooters were never as good as that free and nice mobile android game. Go after your call of duty and shoot the aliens.
Сообщение №: 16 25.09.14 (13:43:33)
16
Первым описанием плоских движущихся изображений принято считать рассказ о тенях, «отбрасываемых огнем … на стену пещеры» в начале седьмой книги платоновского Государства (см. также ПЛАТОН). Описания, предвосхищающие кино, также иногда находят у Герона Александрийского и Клавдия Птолемея.Однако если говорить не о сходстве разного рода метафор со знакомым нам явлением, а о реальной системе, позволяющей записывать и воспроизводить бесконечное разнообразие движущихся плоских изображений, то непосредственными предшественниками кинематографа были, во-первых, различные игрушки с сериями картинок, которые при быстрой их смене воспринимались как одно движущееся изображение (среди таких игрушек надо отметить т.н. «чудо-блокнот», «зоотроп» и «фенакистоскоп») – все эти системы позволяли воспроизводить не более нескольких секунд движения. А во-вторых, предшественником кино как системы был волшебный фонарь (также laterna magica – нечто вроде современного диапроектора), который в середине 19 в. часто снабжался приспособлениями, позволяющими имитировать некоторые виды движения. Но создание кинематографа как системы воспроизведения достаточно длительного движущегося изображения, причем изображения совершенно произвольного (в том числе и полностью жизнеподобного) оказалось возможным только после того, как возникла фотография, а чувствительность фотоматериалов стала позволять снимать при коротких выдержках. Когда – с изобретением в конце 1870-х бромсеребряных желатиновых эмульсий, являющихся основой фото- и кинопроцессов по сей день – это произошло, практически сразу же стали разрабатываться различные системы записи движения.В истории сохранились имена десятков изобретателей такого рода систем, работавших в самых разных странах (наиболее известны среди них англичанин Эдвард Майбридж и француз Этьен-Жюль Марей), но в большинстве случаев эти изобретения из-за финансовых или технических проблем не были доведены до конца. А те, которые были закончены, или создавали неудовлетворительные условия для восприятия – как системы Марея и Майбриджа, – или были резко ограничены в разнообразии типов возможных изображений – как, например, система француза Эмиля Рено, которая не использовала фотографию.