I've just stumbled upon a fresh racing game for mobiles, its name is Real Race: Asphalt Road Racing and it seems to be nearly like a racing sim with arcade feel. It has really cutting-edge Artificial Inteligence and I've played already 6 times in a row or so and it's still fun and interesting. It's kinda cool to race and vanquish other racers on six or so maps. App is like race featuring GT cars like race or dodge viper. Driving through dunes and grasslands, asphalt and lanes, it is like Need for Speed Carbon or Most Wanted, and as a matter of fact the newest edition, NFS: Rivals Underground. There are no pursuits with the police, but perhaps it is for the best as multiplayer asphalt gameplay gives awesome occasion to demonstrate your unparalleled underground drag racing prowess. In-game high speed gives an illusion of literally being there and hurrying with the best racers as seen on TV. Stress rushes are numerous. On a scale of 1 to 10 I would give it, without doubt, 8. List of features is really staggering, so is its playability. Beating the leaderboards really caughts you and you are instantly pulled in. It really reminds me of Asphalt Overdrive. Overall it is a good, challenging free app.
I've just stumbled upon a new driving app for mobiles, its name is Real Race: Asphalt Road Racing and it looks almost like a simulator with arcade gameplay. Driving around dunes and grasslands, avenues and roads, it's like Need for Speed Carbon or Most Wanted, and as a matter of fact the latest edition, NFS: Rivals. On a scale of 1 to 10 I'd give it a strong 8. Ammount of features is nearly mind-boggling, and so is its playability. Besting the leaderboards really caughts you and you are instantaneously pulled in. It trully reminds me of Asphalt Overdrive. Above all it is a good, challenging free app. There are no pursuits with law enforcement, but perhaps it's for the best as multiplayer asphalt gameplay gives ample occasion to demonstrate your cool underground drag racing prowess. On-screen immense speed gives a feel of literally being there and racing with top drivers as seen in TV. Stress spikes are not far and few. It boasts really cutting-edge AI and I'm playing it already nine times successively or so and it is still enjoyable and enticing. It is kinda kewl to drive and overcome other players on six or so maps. App feels like race with GT cars like lamborghini or asphalt.
Embroidery MIX - we offer big collection of embroidery patterns. We also offer embroidery digitizing. We are adding new free embroidery patterns every week.
При продаже домена надо учитывать мошенничество и все сделки производить через доверенных лиц.
Сообщение №: 18 30.03.16 (18:28:29)
18
Первым описанием плоских движущихся изображений принято считать рассказ о тенях, «отбрасываемых огнем … на стену пещеры» в начале седьмой книги платоновского Государства (см. также ПЛАТОН). Описания, предвосхищающие кино, также иногда находят у Герона Александрийского и Клавдия Птолемея.Однако если говорить не о сходстве разного рода метафор со знакомым нам явлением, а о реальной системе, позволяющей записывать и воспроизводить бесконечное разнообразие движущихся плоских изображений, то непосредственными предшественниками кинематографа были, во-первых, различные игрушки с сериями картинок, которые при быстрой их смене воспринимались как одно движущееся изображение (среди таких игрушек надо отметить т.н. «чудо-блокнот», «зоотроп» и «фенакистоскоп») – все эти системы позволяли воспроизводить не более нескольких секунд движения. А во-вторых, предшественником кино как системы был волшебный фонарь (также laterna magica – нечто вроде современного диапроектора), который в середине 19 в. часто снабжался приспособлениями, позволяющими имитировать некоторые виды движения. Но создание кинематографа как системы воспроизведения достаточно длительного движущегося изображения, причем изображения совершенно произвольного (в том числе и полностью жизнеподобного) оказалось возможным только после того, как возникла фотография, а чувствительность фотоматериалов стала позволять снимать при коротких выдержках. Когда – с изобретением в конце 1870-х бромсеребряных желатиновых эмульсий, являющихся основой фото- и кинопроцессов по сей день – это произошло, практически сразу же стали разрабатываться различные системы записи движения.В истории сохранились имена десятков изобретателей такого рода систем, работавших в самых разных странах (наиболее известны среди них англичанин Эдвард Майбридж и француз Этьен-Жюль Марей), но в большинстве случаев эти изобретения из-за финансовых или технических проблем не были доведены до конца. А те, которые были закончены, или создавали неудовлетворительные условия для восприятия – как системы Марея и Майбриджа, – или были резко ограничены в разнообразии типов возможных изображений – как, например, система француза Эмиля Рено, которая не использовала фотографию.